Hold deg oppdatert med nyheter og informasjon om våre produkter og tjenester.
Oppdatering 24.03.2020 kl 0900
Det meldes fra lagerhall 2 om høy ordretilgang som medfører noe forsinkelser i produksjon i dag. Ellers tilnærmet normal drift i dag.
Oppdatering 23.03.2020 kl 0900
Det forventes tilnærmet normal drift i uke 13 på begge våre lokasjoner. Vi jobber så godt vi kan gitt de forutsetningene vi er anbefalt av
Informasjon om valutatillegg
Valutatillegg, 19.03.20.docx Kjære Prime Cargo kunder Valutatillegg – ordrebestilling. De siste dagers hendelser har ført til svært stor uro i våre finansmarkeder og i
Oppdatering 19.03.2020 kl 0800
I dag er det tilnærmet vanlig drift på vårt lager i Vestby og Gardermoen. En liten rapport fra vår Norske ansatt i Kina om status
Oppdatering 18.03.2020 kl 0800
I dag forventes det tilnærmet normal drift på vårt lager i Torvuttaket 26 – Vestby. Vi takler utfordringene med fravær pga Corona og arbeidet fordeles
Oppdatering 17.03.2020 kl 0900
I dag er det tilnærmet normal drift på vårt lager i Vestby. Våre ansatte på Gardermoen arbeider fra hjemmekontor, men alltid med ansatt tilstede i
Corona – driftsinformasjon – oppdatert 16.3.20 – kl 1820
Oppdatering nedenfor hentet fra SR konsernet sine sider Situasjonen utvikler seg stadig og det innføres begrensninger i flere og flere land og enkelte land stenger
All godstrafikk kan gå som normalt
Pressemelding | Dato: 15.03.2020 | Nr: 28 – 2020 All transport av varer, import og eksport, som ikke innebærer frakt av passasjerer, skal gå som normalt på landevei,
Corona – driftsinformasjon – oppdatert 15.3.20 – kl 1600
Oppdatert informasjon fra konsern SR-Group AS Situasjonen utvikler seg stadig og det innføres begrensninger i flere og flere land og enkelte land stenger sågar grensene sine.
Produsere og eksportere varer fra Kina?
Prime Cargo har i flere år samarbeidet med norskeide Quality Trade Asia. De har seks egne kontorer i Kina og Hong Kong, samt egen norsk
Coronavirus
Prime Cargo har pr fredag 13 mars drift og leverer til kunder som normalt. Vi følger all tilgjengelig informasjon fra FHI, andre bedrifter og sosiale
Prisøkning på våre tjenester fra 1. november 2019.
Vi vil med dette informere dere om at vi ser oss nødt til å foreta en generell prisøkning fra 1. november på 3,4 %. Vi
Kan vi hjelpe deg?
eller
